17 Eylül 2018 Pazartesi

Güneş'i Isı Ve Işık Kaynağı Yapan Maddeler

Öncelikle şuana kadar yazdığım en kısa bloga hoşgeldiniz . Fen öğretmenimin verdiği ödev ile bilgisayarı açtım ve siz benim gibi yarım saat araştırmayın diye birkaç cümle ile bu konuyu anlatacağım.(Böylece benim gibi yarım saatinizi 2 cümle için harcamazsınız.)Artık konuya geçiyorum ki siz ödevinizi yapın ben de fen öğretmenimin verdiği 2. araştırma ödevini yapayım.

Bildiğiniz gibi Güneş yaşam kaynaklarımızdandır . Eğer Güneş olmasaydı bitkiler yetişmez sebze yiyemezdik . Hayvanlarda yemek yiyemediği için ölürdü ve aç kalınca doğal olarak bizde yaşayamazdık . Peki ama Güneş'i Yaşam kaynağı yani ısı ve ışık kaynağı yapan temel maddeler nelerdir?
Bu maddeler Hidrojen ve Helyum Bey'in kendisidir.

İyi dersler/Başarılar/Görüşmek üzere.😉

1 yorum: