9 Eylül 2018 Pazar

İngilizce Aylar Günler Ve Mevsimler

Öncelikle söylemek istediğim uzun zamandır blog yazmıyorum çünkü yaz tatili ve ayrıca bloglarımı okuyan yok.Gerçi bundan sonrada 17:00'a kadar okulda olacağımdan pek yazar mıyım bilemiyorum.

Okul ingilizce kursu yapıyor ve çarşamba günü sınavım var.Sırf o sınavdan geçeyim diye yaklaşık 2 saattir  aralıksız ders çalışıyorum ve çok sıkıldım!Ve dedim ki hazır güzel bir konu bulmuşken biraz dersi bırakıp blog yazıyım.Yine çok konuştum ve artık konuya geçiyorum.


                                                                                


                                                     
          Günler                                      Aylar                                     Mevsimler
Monday = Pazartesi                    January = Ocak                          Winter = Kış
Tuesday = Salı                            February = Şubat                        Spring = İlkbahar
Wednesday = Çarşamba             March = Mart                              Summer = Yaz
Thursday = Perşembe                 April = Nisan                             Fall = Sonbahar
Friday = Cuma                            May = Mayıs
Saturday = Cumartesi                 June = Haziran
Sunday = Pazar                           July = Temmuz
                                                    August = Ağustos
                                                   September = Eylül
                                                    October = Ekim
                                                    November = Kasım
                                                    December = Aralık    


Bye 😉        

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder